..baharee....baharee..، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
سرزمین خیالی:)سرزمین خیالی:)، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

:)sarzamin khialy

سرزمین خیالی جز این نیست:)

دختر آفتاب گردان:))

1398/6/16 19:16
نویسنده : *-* baharee *-*
2,953 بازدید
اشتراک گذاری

 

A sunflower field is like a sky with a thousand suns
یک مزرعه گل آفتابگردان مانند آسمانی با هزاران خورشید است

------------------------------
If I were a flower.. I would be a sunflower
To always follow the sun, Turn my back to darkness
Stand proud, tall and straight even with my head full of seeds
اگر گل بودم، آفتابگردان بودم
تا همیشه به دنبال خورشید باشم و به تاریکی پشت کنم
با غرور و قامت کشیده و راست بایستم حتی با این که سرم پر از دانه های سیاه است …

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
16 شهریور 98 19:20
very good👌😘
*-* baharee *-*
پاسخ
))))))))):^^^
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 شهریور 98 19:30
ایول بابا انگلیسی😂😁😘😘😘❤
*-* baharee *-*
پاسخ
آره  انگیلیسی)
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 98 21:41
قشنگ بود
*-* baharee *-*
پاسخ
ممنونم گلمم)))

18 شهریور 98 17:47
سلام اسم من پانته آ هست 😘
من امسال میرم کلاس چهارم شما چی🤗
دنبال شدی دنبالم کن 🥰
*-* baharee *-*
پاسخ
پانته آ من همون بهاره ام)

22 شهریور 98 14:23
تو ۲ تا وبلاگ داری 
*-* baharee *-*
پاسخ
نه 3 تا 
نازینازی
25 شهریور 98 13:23
oh cutie😍 this text is so good🤩
*-* baharee *-*
پاسخ
Thank you my friend😘😍😍😍
I am bahare😅😅😆

2 مهر 98 17:35
ایول
*-* baharee *-*
پاسخ
😍😍
SujinSujin
21 شهریور 99 23:04
ایول انگلیسی خوبت😘
من نازی هستم دنبال شدی دنبال کن
*-* baharee *-*
پاسخ
حتما عزیزم

30 شهریور 99 20:11
شاینام خوشحالم از آشنایی با شما دنبال شدید دنبال کن لطفا 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به :)sarzamin khialy می باشد